Страницы

понедельник, 28 апреля 2014 г.

Як обрати ресторан для проведення весілля!




Якщо Ти вже визначилась з місцем проведення свого весілля, чи то по рекомендації, чи просто сподобалось - вітаємо, це дуже важливий крок у приготуванні до весільного банкету.

Отже, що варто знати для того щоб весільний банкет був смачним, вдалим, вчасним:


1. Всі запитання, які необхідно вирішити по меню, обслуговуванню, розрахунках, умовах – вирішуй з обслуговуючим Адміністратором, що працюватиме в день весілля!  Якщо в ресторані багато відповідальних, вважай, що на весіллі Ти не знайдеш відповідального за невчасно подані страви..

2. Уточни всі моменти по своєму весільному дню, навіть якщо Ти була тут багато разів, ще раз проговори з Адміністратором :

- чи є додаткові витрати : оплата за обслуговування, до якої години можливий банкет, якщо є переліміт часу, яка вартість оренди залу та обслуговування за год. І т.д.

- чи добре працює система кондиціонування (для того, щоб бути впевненою, що Твої Гості будуть комфортно почуватись в залі, тим більше на танцмайданчику, не полінуйся приїдь заздалегідь на весілля, яке буде проводитись у цьому залі) можливо не лишнім буде нагадати Адміністратору, щоб включили кондиціонери не перед самим заходом Гостей, а зранку (це проблема багатьох ресторанів)

- к-сть Офіціантів : в ідеалі це 1 офіціант на 10-12 чол.

- отримай роздруківку - розстановки столів, це буде корисним для Твоїх Декораторів, для розсадки Гостей.

- час виносу блюд: хто його контролюватиме, варто проговорити це і з Ведучим, повір, краще це зробити,  ніж потім дивитись, як виносять Гаряче, коли всі танцюють..

- час, коли всі закуски повинні бути на столах – це не може бути  приблизно – приблизно о 15:00 все на столах, ресторан перестрахувався, але у Вас в цей момент тільки починається Розписка, коли Ви дійдете до банкету, то побачите обвітрені закуски не презентабельного вигляду.. Адміністратор повинен орієнтуватись у таймінгу, що стосується Твого весілля.

-  чистота та приємний запах у туалетних кімнатах, чи закріплена на цей день Прибиральниця.

- місце (комора) для всього смачного, що Ви не замовляли в ресторані: в кого буде від нього ключ, хто відповідальний.

- обговоріть остаточне замовлення та «чек» , щоб по закінченні банкету на Тебе не чекав «сюрприз» у вигляді додаткового листка, де написано що ще замовили 50 чашок  кави, 100 чаїв і т.д.

- що є в наявності : можливо привітальний столик, стіл для торту, чохли на стільці, вази і т.д. якщо це Тобі потрібно, тоді обговори коли і де воно повинне бути готове, щоб не шукати у весільний день.

- проговори зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу – це не лише чорно-білий колір, чи в стилі Твого весілля (чи корпоративному в ресторані) йде мова про чистоту комірців, без запаху сигарного диму, з чистими руками і взуттям, а головне привітністю на обличчі і в діях!

І остання порада від нас: звичайно в ресторанах працюють професіонали,

які (хочеться вірити  хвилюються за те, щоб Ти залишилась задоволеною, а не виконують свою роботу конвеєром), але навіть при цих умовах «якщо не подбаєш про себе сама» не буде кого звинувачувати, запитуй про все що Тебе цікавить і пропиши всі моменти на папері узгодивши їх з Адміністратором, так Ти забезпечиш собі спокійне, вдале святкування.

Звичайно, якщо не хочеться цим займатись, і це нормальноJ замов Розпорядника весілля, Координатора, тоді Тобі залишаться приємні переживання, щодо сукні, хорошого настрою та неймовірного вигляду!

 Приємних святкових приготувань Наречена!





Комментариев нет:

Отправить комментарий